Ako ste se slučajno zatekli u Londonu, jednostavno ne smijete propustiti jednu atrakciju na koju su nas uputili lokalni vodiči – jer su rekli da je Nespresso autobus stvarno posebno iskustvo.
Naš savjet: ostavite malo više vremena u danu da provjerite sve što autobus nudi. Na katu se nalazi luksuzni salon u kojem možete kušati Nespresso novu kolekciju Vertuo Limited Edition Festive. Ove je godine asortiman inspiriran pariškom kulturom kave, dizajniran u suradnji s arhitekticom i dizajnericom Indijom Mahdavi. Započnite s Nespresso Madeleine: slatkom mješavinom prožetom bademima – zatim prijeđite na Exotic Macaron i okusite dašak nježnog kokosa. Za kraj, pijuckajte Paris Black: intenzivan, glatki espresso. Ako vam se posebno svidi nešto od toga što ćete tamo na licu mjesta probati, neke Nespresso kapsule možete naručiti i u samom autobusu, a vaša narudžba će vam potom biti dostavljena na kućnu adresu. Stručnjaci će biti pri ruci da odgovore na sva pitanja o bilo kojem proizvodu i daju savjet koji bi aparat mogao biti pravi za vas: originalni ili ipak Vertuo, koji priprema veće kave za šalice veće veličine i zapremnine..
I to nije sve, jer pravi ljubitelji kave postati će ovdje barem na tren dio kraljevske obitelji. Bit će vam dostupno ogromno, srednjovjekovno prijestolje na kojem možete snimati selfije, plus golemi ekran na kojem se prikazuje Nespresso epska reklamna kampanja glumca Georgea Clooneya, pod nazivom „The Quest“. Ovog puta uključuje samog čovjeka koji spašava srednjovjekovno kraljevstvo od zmaja, a zvijezda Igre prijestolja Natalie Dormer je kraljica, naravno. Zatim glumac odlazi na ulice New Yorka u potrazi za najboljom kavom u kraljevstvu – a to je naravno Nespresso, ni više ni manje.
Cjelokupno iskustvo biti će vam nezaboravno ne samo po tome što ćete probati novitete svoje omiljene kave i moći uživati u Nespresso proizvodima po promotivnim cijenama – nego ćete kući otići sa doživljajem koji do sada nikada niste iskusili jer je autobus ove vrste stvarno rijetkost u samom ugostiteljstvu kao takvom.